تغییرات شرکت

ثبت تغییرات شرکت با در نظر گرفتن مراحل مهم و اصلی آن به راحتی ممکن خواهد شد. تنها شرط لازم این است که مراحل را به ترتیب پیش بروید. البته مهم است که در زمان طی این مسیر از تجربیات افرادی که سابقه کار مرتبط با این مسائل را دارند نیز استفاده کنید. مشاوره ثبت تغییرات شرکت می تواند شما را با تمامی جزئیات این کار (که شاید با آنها برخورد کنید) آشنا کند.

اما در نهایت امر، مراحل ثبت تغییرات شرکت به این شرح هستند:

  1. بررسی تغییرات و الزام اعمال آنها
  2. تشکیل جلسه مجمع عمومی فوق العاده
  3. تشریح مسئله و کسب رضایت حاضرین جلسه
  4. تنظیم صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت
  5. دریافت امضای تمامی اعضای حاضر در جلسه
  6. جمع آوری مدارک لازم
  7. ثبت و تحریر صورتجلسه در سایت اداره ثبت شرکت ها
  8. بررسی کارشناسان و رفع نواقص یا مغایرت ها (در صورت وجود)
  9. تحریر پیش نویس آگهی تغییرات
  10. تأیید پیش نویس از طرف متقاضی
  11. چاپ آگهی تغییرات در روزنامه های کثیرالانتشار
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.